Vuokko-kerho

Vuokko-kerho, tai tuttavallisemmin Vuokko, on Rellun sisällä toimiva poliittisesti sitoutumaton kerho, joka on ollut toiminnassa jo monta vuosikymmentä. Kuten nimestä voi päätellä, on Vuokko pääasiassa luontokerho, mutta Vuokko ottaa myös kantaa muihin koulun viihtyvyyteen ja koulunkäyntiin liittyviin asioihin. Ennen kaikkea Vuokko on yhdessäoloa ja hauskaa tekemistä kavereiden kesken. Se mitä Vuokossa tehdään, on täysin vuokkolaisten itsensä päätettävissä, ja olemmekin menneet esimerkiksi melontareissulle tai muuten vain patikoimaan luontoon. Koska Vuokossa on kaikkia Rellun ikäryhmiä, toimii Vuokko myös siltana ikäryhmien välillä. Yksi Vuokon tärkeistä tehtävistä on myös Vuokko-lehden teko. Lehteä julkaistiin yhtämittaisesti aina vuoteen 2000 asti, jonka jälkeen sen tekeminen yhtäkkiä loppui, kunnes 18.1 2011 julkaistiin uusi ja uudistettu Vuokko-lehti. Aktiiviset Vuokko-kerholaiset saavat kurssisuorituksen.

Vuokko-kerhossa perehdytään luonnon ihmeisiin