Tampereen lyseon lukion juhlasali

Tilojen vuokraus

Tampereen lyseon lukio vuokraa luokka- ja salitilojaan yksityisille ja yhteisöille koulutus-, majoitus- ja liikuntakäyttöön sekä juhlien järjestämiseen.

Meillä on kaksi salia: tyylikäs juhlasali, jossa on 250 istuma- tai 400 seisomapaikkaa ja voimistelusali, jossa on 150 istuma- tai 300 seisomapaikkaa. Näitä ja luokkatiloja vuokrataan lisäksi myös majoitukseen. Kaikki luokkatilamme on varustettu dataprojektorein ja dokumenttikameroin, ja osassa luokista on myös älytaulu.

Lisätietoja tilojen vuokrauksesta saa koulusihteeri Nina Koskelolta puhelimitse 040 806 3897 tai sähköpostilla nina.koskelo(a)tampere.fi ja vahtimestari Pirkko Niemiseltä numerosta 050 537 4634.

Liikuntaseurojen säännöllisistä käyttövuoroista vastaa Tampereen kaupungin liikuntatoimi, josta näitä vuoroja haetaan. He laskuttavat käytöstä oman hinnastonsa mukaan. Lisätietoja saa osoitteesta liikuntapalvelut.asiakaspalvelu(a)tampere.fi.

HINNASTO JA OHJEET