Opiskelijoiden suusta...

RELLUssa parasta

Rosa Hämäläinen:
"Arvostan Rellussa sitä, että saa olla oma itsensä ja ihmisiä koulussamme onkin laidasta laitaan, mikä on vain hyvä asia. Arvostan myös hyvää yhteishenkeämme ja ilmapiiriämme. Opiskelu Rellussa on sopivan rentoa, mutta ilmapiiri silti kannustaa opiskelemaan. Vaikka Rellu onkin luokaton lukio, pidämme silti yhtä oman ryhmän kanssa, mikä on mielestäni tärkeä asia."
Akseli Takanen:
"Rellussa arvostan koulun ilmapiirin avoimuutta. Kaikki otetaan vastaan sellaisina kun he ovat. Oma itsevarmuuteni on kohonnut Rellussa opiskelemisen myötä paljon. Lukioaikani on yläasteaikoihini verrattuna huomattavasti rikkaampaa. Koulun yhtenäisyys on luonut Rellusta erittäin miellyttävän opiskeluympäristön. Yhteishenki on ilmeisesti tälle koululle ominainen asia, sillä Rellua käynyt yli 40-vuotias tätinikin sanoi aivan samaa."
Ida Riikonen:
"Tärkeimpänä pidän hyvää ilmapiiriä ja värikästä ihmiskirjoa. Rellussa on porukkaa joka lähtöön, ja on ollut mahtavaa tutustua kaiken ikäisiin rellulaisiin. Rellu on suuri koulu, mitä pidän vain etuna.

Arvostan Rellun pitkiä perinteitä ja korkeaa tasoa. Rellulla on hyvän koulun maine, mutta yksittäisten opiskelijoiden ei tarvitse ottaa siitä paineita."