Ajankohtaista

Tiistaina 16.10. koulumme oppilaskunnan hallitus järjesti kunnallisvaalipaneelin, jossa seitsemän ehdokasta eri puolueista toivat omia kantojaan ja näkemyksiään esiin ajankohtaisista aiheista.
Rellun IB-linjan 11K-ryhmäläiset rakensivat kolme hassua helvetinkonetta tiistaina 9.10. Siperiassa. Leikkimielisen kilpailun järjestäjiä olivat Suomen Akatemia ja Tampereen kesäyliopisto.
Rellun 11KA-ryhmän opiskelija Emma Davies on voittanut 1. palkinnon The Federation of Finnish British Societiesin järjestämässä kirjotuskilpailussa. Emman saama kilpailun pääpalkinto on Englannin-matka. 11KA:n Anna Kylkilahti palkittiin samassa kilpailussa sanakirjalla. Onnea voittajille!
Tampereen lyseon lukiosta valmistuu tänä keväänä 133 uutta ylioppilasta:
Suomen Akatemia järjesti Viksu-tiedekilpailun nyt jo neljättätoista kertaa. Viksun avulla Akatemia tarjoaa lukiolaisille mahdollisuuden tutustua tieteen tekemiseen ja tutkijan ammattiin. Kilpailuun osallistutaan tekemällä kilpailutyö mistä tahansa lukion oppiaineesta. Opetusministeri Jukka Gustafsson ja Akatemian pääjohtaja Heikki Mannila palkitsivat voittajat Viksun palkintojenjakotilaisuudessa perjantaina 30.3.2012. Palkinnon saivat 15 opiskelijaa, kuusi koulua ja yksi opettaja. Voittajien kesken jaettiin 30 000 euroa.
Kevään 2012 ylioppilaita juhlitaan lauantaina 2.6.2012 koulumme juhlasalissa.
Yleislukiota je Eurooppa-linjaa esitellään keksiviikkona 25.1.2012 klo 18 ja IB-linjaa torstaina 26.1.2012 klo 18
RSS ATOM